Monday, May 3, 2010

Masa Untuk Aku...Simply 4 Myself


masa untuk diri sendiri...
tak perlu fikir tentang org lain...
tak perlu fikir tentang masalah diri
tak perlu fikir masalah dunia...
tak perlu fikir masalah2 yg bakal jadi...
atau masalah yang dah jadi tapi aku masih buat bodoh...
semuanya tak perlu...
letih fikir tentang semua
sebab diri ni rasa mcm susah untuk puaskan hati semua
cuba sedaya upaya
tapi masih lagi tak dapat penuhi ...
dan susah untuk katakan tidak...
sedang cuba untuk lebih kejam
kejam untuk katakan tidak...
marah dengan diri ni...
simpati tak bertempat ...
mahukan masa itu...
masa untuk diri sendiri
masa dan tempat untuk diri sendiri...
tak perlu orang lain selain aku
hmmm.agak letih berada dalam kondisi sebegini...
tunggu saja masa itu
masa dan tempat utk aku berhibernasi dan berfikir untuk aku ...
masih tunggu masa itu akan tiba...
masih berharap...
dan masih mengharap...
masa untuk aku

No comments:

Post a Comment